Тарталети с фъстъчен крем


Лекциите минаха и съм готова за нови публикации. Имам късмета, че всички рецепти, които съм правила някога, съм разпечатала на отделни листове и съм ги запазила, защото сега и да седна да ги търся отново, съм почти сигурна, че повечето от тях не бих могла да намеря. Същото важи и за рецептата, която ще публикувам сега, защото тя всъщност беше за глазура на едни мъфини. Пък един ден се разхождах по бул.Тотлебен и видях в един магазин готови тарталетки и ми хрумна, че мога да ги напълня с този крем, за да не ми се налага да правя мъфините. Мързелива работа, нали? :P Странно звучи разместването на елементите, но беше много вкусно, както всичко, което се прави със захар естествено.


Необходими продукти за крема:

200 гр. крем сирене
160 гр. фъстъчено масло
40 гр. пудра захар
160 гр. сладкарска сметана
100 гр. цели лешници

Начин на приготвяне: 

В купа се смесват крем сиренето, фъстъченото масло и пудрата захар. Бърка се до получаването на хомогенна смес.
В друга купа се разбива сметаната, докато не започне да се сгъстява. Прибавя се на части към фъстъчения крем, като това е желателно да се случва внимателно и с дървена лъжица, за да не се наруши пухкавата консистенция на крема. 

Ако ви се струва твърде елементарно, можете да сложите на котлона захар с масло и като се карамелизира да сипете на дъното на всяка тарталетка, за да има открояващ се елемент на изненада. След това се слага по един лешник в средата на всяка тарталетка. И накрая с фъстъченият крем се зарежда пош или шприц, с помощта на който се пълнят тарталетите (накрайникът може да бъде както звездичка, така и кръгъл). 

Отгоре поръсих с шоколадови пръчици, но както обичам да казвам, могат да се измислят и по-оригинални декорации от моята :) 

Мисля, че ще ви хареса като рецепта, но който не обича фъстъчено масло може и да остане леко разочарован от вкуса. От опит го казвам, че имаше и такива. И последната снимка за тази рецепта:



Не прекалявайте с дневната доза консумация на захар :D